co.il.נירכץ

כבר שנים שהמשפחה שלי יודעת שמחודש ספטמבר עד פברואר כל יום ראשון בשעה 8 בערב, או 7 כתלות בשעון החורף של ישראל וארה"ב, אסור להפריע לי כי אני רואה בטלוויזיה פוטבול אמריקאי. למי שלא מבין את החוקים זה נראה ספורט מאד משונה אבל אחרי שלומדים את רזי המשחק זה פשוט ממכר.
למחרת שאני מגיע למשרד אני ניגש ישר לאתר של ה National Football League – NFL כדי להתעדכן במה קרה בזמן שישנתי. לפני חודשיים שבאתי לגלוש ל http://www.nfl.com התבלבלתי בכתיבת כתובת האתר והקלדתי בטעות http://www.nflc.com. בדף של האתר כתוב בגדול שניתן לקנות את הדומיין (מתחם) nflc.com והמחיר המבוקש הוא בסביבות $6950 . רק בכדי לסבר את האוזן מחירו של דומיין שלא שייך לאף אחד הוא בסביבות $10 לשנה. באותו דף גם יש קישור למאמר למה כדי לקנות דומיינים של 4 אותיות ודוגמאות לעסקאות שנעשו בעבר:  wehr.com נמכר עבור $73,400,  wine.com נמכר עבור $3,300,000 והשיא שייך ל fund.com  שנמכר עבור $9,999,950.
התשלום הכי גבוה ששולם עבור דומיין היה $13,000,000 ואתם יכולים לנחש כבר ששם הדומיין מציין את רוב התעבורה ברשת האינטרנט והוא sex.com.
בשלב זה אני מניח שרבים מכם רצו לראות האם הם יכולים לקנות דומיין נחשק ובזול אבל ניסיון זה שקול לחיפוש דירה חדשה בבית פרטי במרכז תל אביב בפחות מחמישים אלף ש"ח. גם אני ניסיתי במשך ימים למצוא שם של דומיין מעניין שאולי עוד כמה שנים יימכר באותם מחירים שציינתי למעלה אך כמו שסבי לא קנה דונם חול בקרית ביאליק בשנת 1949 גם אני לא השכלתי לקנות את pizza.com בשנת 1994 ב $20. (pizza.com נמכר לפני שנתיים וחצי ב 2.6 מיליון דולר!)
אך לפני שבועיים קיבלתי דואר מרשם דומיינים שבו נאמר כי מה 26 לדצמבר 2010 בשעה 14:00 יהיה ניתן לרכוש דומיינים בעברית עם סיומת co.il או org.il, ושמחיר דומיין כזה הוא 115 ₪. כמו כן נכתב בדואר שאפשר להכין מראש בקשות לרכישת דומיינים כך שבשעה היעודה הם ישלחו לאיגוד האינטרנט הישראלי בשיטת כל הקודם זוכה. מיד שהפנמתי את תוכן ההודעה ולקחי ההיסטוריה, גלשתי לאתר של רשם הדומיינים וביקשתי את הדומיינים הבאים שנגמרים ב co.il:

1. co.il.סקס
2. co.il.זכרוןיעקב
3. co.il.טיולים
4. co.il.חול
5. co.il.הומור
6. co.il.שלום
7. co.il.אבג
8. co.il.חשבון
9. co.il.דייט
10. co.il.מילותפרידה

לפני שלושה ימים קיבלתי הודעה שזכיתי בדומיין אחד מתוך העשרה, האם אתם יכולים לנחש באיזה?

3 תגובות בנושא “co.il.נירכץ

יש לך משהו להגיד? (לא חובה למלא פרטים בכדי להשאיר תגובה)