כמה עשית היום?

באופן כללי נראה שאשתי די מרוצה מהעובדה שאני בעלה, זאת למרות שנינו מסכימים שאם היא הייתה טיפה יותר מתאמצת היא הייתה מוצאת מישהו הרבה יותר טוב. אחד דברים שהבעל החלופי והחתיך היה עושה, שאני נמנע מלעשות, זה לקנות לה מתנות. זה נראה לי די דבילי שבעל יקנה לאשתו מתנות. "אתה רוצה משהו לעצמך ליום ההולדת / יום הנישואין / יום האישה / יום המשפחה / יום הרווק הסיני? אז תקני בעצמך!", אני תמיד אומר לה ובו זמנית מתכופף כדי לברוח מנעל שעפה לכיווני.
ולכן מה רבה הייתה הפתעתה כאשר לפני ארבע חודשים הודעתי לה שמצאתי משהו מעולה שאני רוצה לקנות לה, אפילו לא בשביל אירוע או יום מיוחד. "תקשיבי", אמרתי, "מה שאת צריכה זה שעון למדידת צעדים שגם מודד את כמות ואיכות השינה. מישהי בעבודה הראתה לי היום איך השעון הזה עזר לה לשפר את הבריאות שלה". בהתחלה חשדה אשתי בכוונות הטהורות שלי. "מה עוד השעון הזה עושה?", שאלה, "עוקב אחרי ההוצאות של כרטיס האשראי?". שכנעתי אותה שאין כלום מאחורי החשדות שלה נגדי ובזמן הטיול בקיץ באנדורה קנינו שעון מסוג AS80 של Beurer (פשוט הרבה יותר זול שם).
המתנה התגלתה כלהיט במיוחד לאור העובדה שבעזרת אפליקציה נלווית אפשר לשמור את כל הנתונים שנאספים ביום יום ולנתח אותם לאחר מכן. אבל כבר חודש, עקב נסיבות שלא אפרט מטעמי צניעות הפרט, השעון נמצא בשימוש אצלי והאישה עברה להשתמש באפליקציית מודדת צעדים בטלפון NOTE 4 החדש שלה, שהיא קנתה לעצמה כמתנה על קבלת הדוקטורט.

Steps
זה צילום מסך את מספר הצעדים שהלכתי כל יום בין התאריכים 16/11 ל 22/11. הקו הירוק מציין את היעד היומי שלי כרגע: 4000. השעון הראה לי שאם אני לא עושה משהו מיוחד, אני מסוגל לגמור יום עם 600 צעדים בלבד, שרובם הליכה מהמכונית למשרד, מהמשרד למטבח ולשירותים ובחזרה. זה די פתטי וגם אומר שאני צריך למצוא דרך להוסיף כ 3400 צעדים ביום, מבלי לעשות "כושר יזום". אני שונא לעשות "כושר יזום" כמו לצאת להליכה, לרוץ, ללכת לחדר כושר, לשחות או לסובב אופניים שמתקדמים לשום מקום בשיעור ספינינג. אני מאמין בתאוריית "התוך כדי". שתוך כדי החיים הרגילים שלי אני צריך לגמוע 4000 צעדים. התאוריה קיבלה חיזוק כשהבת שלי לקחה לי את השעון יום אחד לבית ספר וחזרה עם 4600 צעדים אפילו מבלי שהיה לה שיעור ספורט, ובסוף השבוע הזה כשביליתי בטיולים במרכז הארץ, עשיתי ביומיים 27968 צעדים!
מדדתי שטיול רגיל עם הכלב זה בסביבות 1000 צעדים, קניות בסופר 500 צעדים, ללכת לדואר 2000 צעדים, לעלות במדרגות ולא במעלית 100 צעדים. אז יוצא שביום שאני מוציא את הכלב, עושה קניות, עולה במדרגות והולך לדואר אני מצליח אפילו לעבור את היעד היומי שלי. אבל הבעיה היא, שלשמחתי, ברוב הימים אני לא צריך לעשות קניות או ללכת לדואר וכך כמעט כל יום לפני השינה אני מתבאס מהמספר הנמוך של הצעדים שעשיתי. ולכן המסקנה האישית שלי מכל הסיפור הזה היא שזאת הפעם האחרונה שאני קונה מתנה לאשתי.

Sleep
מי שהעיר אותי בלילה היה הכלב שנכנס אלינו למיטה

2 תגובות בנושא “כמה עשית היום?

  1. א. בדקת כמה צעדים אתה עושה בדקה?
    ב. באיזה קומה אתה גר שהמדרגות זה מאה צעדים? (שישית או שביעית לפי החשבון שלי)
    השאלות מעניינות יותר בשביל להעריך אם השעון מזייף מאשר בשביל חטטנות)

    אהבתי

    1. א. זה תלוי. כשאני הולך עם הכלב אז זה בקצב שלו (הוא אוהב לעצור ולרחרח)
      ב. המעלית היא בעבודה (וצריך לזכור שכל מה שעולים גם יורדים).
      השעון מדייק. עשיתי כמה בדיקות ואפילו ניסיתי לרמות אותו ולא הצלחתי.

      אהבתי

יש לך משהו להגיד? (לא חובה למלא פרטים בכדי להשאיר תגובה)